۱۱ نشانه افرادی که نمی‌توان به آن‌ها اعتماد کرد

۱۱ نشانه افرادی که نمی‌توان به آن‌ها اعتماد کرد

میلاد

شکیب

1397/09/24

12209

بار بازدید شده
11-Signs-That-You-CAN’T-Trust-Someone برای اینکه بفهمید یک فرد چقدر قابل اعتماد است نشانه‌های مختلفی وجود دارد. ما در ادامه ۱۱ نشانه افراد غیر قابل اعتماد را همراه شما مرور می‌کنیم.
11209
۱۱ نشانه افرادی که نمی‌توان به آن‌ها اعتماد کرد
Vidoal
4.61
۱۱ نشانه افرادی که نمی‌توان به آن‌ها اعتماد کرد
فرقی نمی‌کند دوست، اعضای خانواده، خویشاوند یا همسر، شما باید بتوانید به افرادی که با آن‌ها رابطه دارید اعتماد کنید. هر نوع رابطه‌ای براساس اعتماد و احترام متقابل شکل می‌گیرد. وقتی اعتماد و احترام از بین برود، همه چیز در عمل نابود شده است. احتمالا افرادی در نزدیکی شما هستند که به آن‌ها به طور کامل اعتماد ندارید و این موضوع آزارتان می‌دهد. برای اینکه بفهمید یک فرد چقدر قابل اعتماد است نشانه‌های مختلفی وجود دارد. ما در ادامه ۱۱ نشانه افراد غیر قابل اعتماد را همراه شما مرور می‌کنیم.

۱. وقتی به شما می‌گویند که افراد قابل اعتمادی هستند.
این نوع افراد دائما به شما گوشزد می‌کنند که آدم‌های قابل اعتمادی هستند. در این شرایط یعنی چیزی سر جای خودش نیست و معمولا افرادی که چیزی برای پنهان کردن دارند و به شما دروغ گفته‌اند چنین رفتاری از خود بروز می‌دهند.

۲. وقتی همیشه با شما موافق هستند.
این افراد دائما نظرشان را درباره افراد و موضوعات عوض می‌کنند تا منطبق بر ایده‌ها و نظرات شما باشد. افرادی که چنین رفتاری دارند ذاتا غیرقابل اعتمادند. مهم نیست که چه می‌گویید آن‌ها همیشه با شما هم‌نظرند. این موضوع یعنی آن‌ها هیچ اصول و ایده‌ای از خود ندارند و این ویژگی‌افراد غیر قابل اعتماد است.

۳. وقتی آن‌ها عاشق غیبت کردن هستند.
غیبت کردن تبدیل به یک سرگرمی شده اما این کار روابط زیادی را از بین برده است. وقتی فردی پشت سر افراد دیگر دائما با شما صحبت می‌کند، احتمالا همین کار را با شما هم در حضور دیگران انجام می‌دهد. چنین افرادی هرگز نمی‌توانند قابل اعتماد باشند.

۴. وقتی آن‌ها به شما فشار می‌آورند.
چنین افرادی معمولا به‌رغم اینکه شما علاقه‌مند به انجام کاری نیستید، به شما فشار می‌آورند. آدم‌های قابل اعتماد به نظرات و خواسته‌های شما احترام می‌گذارند. وقتی شما دوست ندارید کاری را انجام دهید، هیچ‌کس نباید شما را مجبور کند.
 

۵. وقتی آن‌ها نسبت به دوستان‌شان بی‌رحم هستند.
آدم‌هایی که نسبت به دیگران سنگ‌دل هستند احتمالا روزگاری همین کار را با شما هم می‌کنند. دوستی براساس اعتماد و احترام شکل می‌گیرد. وقتی فردی در مورد دوستان نزدیکش بی‌رحم است، قطعا نمی‌تواند دوست خوب و قابل اعتمادی برای شما باشد.

۶. وقتی دائما از شما می‌پرسد «به من اعتماد نداری؟».
وقتی فردی نزدیک به شما دائما از میزان اعتمادتان به او می‌پرسد احتمالا مشغول پنهان کردن چیزی است. این رفتار یعنی آن‌ها می‌خواهند بگویید شما به آن‌ها اعتماد دارید و سپس در کمال آرامش به شما دروغ بگویند. قطعا این افراد نمی‌توانند قابل اعتماد باشند.

۷. وقتی آن‌ها وسایل شما را می‌دزدند.
افرادی هستند که معمولا از شما چیزی قرض می‌گیرند و هرگز آن را به شما برنمی‌گردانند. این کار با دزدی هیچ تفاوتی ندارد و بدیهی است که چنین فردی نه می‌تواند دوست شما باشد و نه فردی قابل اعتماد. وقتی فردی آن‌قدر برای‌تان احترام قائل نیست که وسایل‌تان را برگرداند، نمی‌تواند دوست خوبی برای شما باشد.

۸. وقتی آن‌ها دائما حرف‌ها و نظرات خود را تغییر می‌دهند.
این افراد حزب بادند و معمولا در طول یک مکالمه بدون دلیل منطقی نظرات خود را تغییر می‌دهند. وقتی فردی به شما دروغ می‌گوید، برای پنهان کردن آن نظراتش را عوض می‌کند. این یعنی حرف‌های آن‌ها با هم تناقض دارد و خب معلوم است که نباید با این افراد رابطه زیادی داشت.
 

۹. وقتی آن‌ها حرف می‌زنند به چشمان شما نگاه نمی‌کنند.
این افراد معمولا هیچ رابطه چشمی با شما برقرار نمی‌کنند. به‌گونه‌ای رفتار می‌کنند که انگار این کار معذب‌شان می‌کند. این مورد یک نشانه متداول در مورد افرادی است که نمی‌توان به آن‌ها اعتماد کرد. وقتی افراد در حال دروغ گفتن هستند، معمولا به‌سختی به چشمان طرف مقابل‌شان نگاه می‌کنند. دلیل این امر این است که می‌ترسند با نگاه کردن چشمان‌شان آن‌ها را لو بدهد.

۱۰. وقتی دوستان‌شان آدم‌های خوب و ایده‌آلی نیستند.
وقتی فردی با آدم‌های غیر قابل اعتماد معاشرت و دوستی دارد، احتمالا خودش هم این ویژگی‌ها را دارد. حقیقت این است مردم معمولا مانند دوستان‌شان رفتار می‌کنند. اگر فردی در اطراف شما هست که دوستان غیر قابل اعتمادی دارد، بهتر است از او دوری کنید.

۱۱. وقتی فردی می‌گوید «متاسفم اما ...».
وقتی فردی در برابر رفتارش می‌گوید «متاسفم اما» باید بدانید که او به‌هیچ‌وجه بابت رفتارش تاسف نمی‌خورد. این افراد به دیگران و احساسات آن‌ها هیچ اهمیتی نمی‌دهند و قاعدتا اصلا نمی‌توان به آن‌ها اعتماد کرد.

منبع: auntyacid
سوالات و نظرات کاربران
0
داریوش پارسا
داریوش پارسا پنج شنبه، 29 آذر 1397
درود دیگه خیلی گزینه هاش زیاد و غیر منطقی بود شبیه ی کف بین که هر نشونه ای رو ی معنای خاص می کنه و می بندتش در حالی که هر کنشی بسته به کاراکتر می تونه تعاریف متفاوتی داشته باشه نه هر عمل صرف مفهومی خاص باشه حتی حیوانات رو نمیشه این چنین تعریف کرد دایره ی رفتار و کاراکترها و مفاهیمشون بسیار وسیعتر از این مقاله اس..