با AutoDraw تبدیل به یک هنرمند حرفه‌ای شوید

با AutoDraw تبدیل به یک هنرمند حرفه‌ای شوید

میلاد

شکیب

1396/01/23

4194

بار بازدید شده
AutoDraw-can-turn-your-sketches-into-works-of-art وب‌سایت AutoDraw که متعلق به کمپانی گوگل است، طراحی‌های غیرحرفه‌ای و گاهی وحشتناک شما را تبدیل به یک اثر هنری می‌کند.
4194
با AutoDraw تبدیل به یک هنرمند حرفه‌ای شوید
Vidoal
4.47
با AutoDraw تبدیل به یک هنرمند حرفه‌ای شوید
وب‌سایت AutoDraw که متعلق به کمپانی گوگل است، طراحی‌های غیرحرفه‌ای و گاهی وحشتناک شما را تبدیل به یک اثر هنری می‌کند.

هنر طراحی در کامپیوتر سال‌ها پس از عرضه نرم‌افزار Paint کمپانی مایکروسافت، اکنون تبدیل به ابزاری فراموش‌شده است تا این‌که به‌تازگی کمپانی گوگل برنامه‌ای را عرضه کرده که دوباره این نوع هنر را سر زبان‌ها انداخته است. در وب‌سایت AutoDraw از هوش مصنوعی استفاده می‌شود؛ این هوش مصنوعی آن‌چه را شما طراحی می‌کنید شناسایی کرده و نسخه‌های حرفه‌ای‌تری از آن طراحی را پیشنهاد می‌دهد و در نتیجه طراحی‌های آماتور شما تبدیل به یک اثر هنری می‌شوند.

وقتی شما در این وب‌سایت شروع به طراحی چیزی می‌کنید، هوش مصنوعی هم شروع می‌کند با بررسی خطوط خام‌تان به تشخیص آن‌چه شما سعی می‌کنید بکشید و سپس آن‌ها را تبدیل می‌کند به چیزهایی کامل‌شده و شبیه به طراحی شما. وقتی شما ابزار AutoDraw را انتخاب و شروع به طراحی می‌کنید، در بالای صفحه ردیفی از پیشنهادهای گوگل شامل حیوانات، قسمت‌های مختلف بدن، اشیای روزمره و غذا که نزدیک به طراحی شماست نمایان می‌شود. شما با توجه به چیزی که در سر دارید یکی از آن پیشنهادها را انتخاب می‌کنید و با این انتخاب طراحی شما تبدیل به یک تصویر کاملا حرفه‌ای و دقیق می‌شود.
 

برنامه AutoDraw هم مانند نرم‌افزار Paint دارای ابزارهای مختلفی برای طراحی است. در این وب‌سایت شما می‌توانید رنگ‌ها را تغییر دهید، اشکال مختلف بکشید، داخل طراحی‌ها را با رنگ پر کنید و اندازه اشیا را تغییر دهید. همچنین این وب‌سایت ابزارهای مختلف دیگری در دسترس شما قرار می‌دهد تا با استفاده از آن‌ها بتوانید اشکال مختلف را طراحی کنید و آن‌ها را بنا به نیاز خود تغییر دهید.

این برنامه در وب‌سایت autodraw.com قابل اجراست و در کامپیوترهای خانگی، گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها قابل استفاده است. همچنین این وب‌سایت به شما این امکان را می‌دهد تا طراحی‌های خود را به اشتراک بگذارید یا آن‌ها را دانلود کنید.
سوالات و نظرات کاربران
0
سعید صامعی
سعید صامعی جمعه، 26 مرداد 1397
من باهاش کار کردم دوستان آموزش هم در اینترنت هست
0
amin majidi
amin majidi یکشنبه، 16 مهر 1396
این برنامه با اینترنت ایران باز نمیشه و باید از تحریم شکن استفاده کنیم
0
فرشته ایلخانی
فرشته ایلخانی شنبه، 14 مرداد 1396
ایول...خوشم اومد!
0
نفیسه سجادیان
نفیسه سجادیان شنبه، 03 تیر 1396
چقدر خووووووبببببب
0
hossin kaabi
hossin kaabi چهارشنبه، 30 فروردین 1396
من این سایتو با موبایل باز کردم کار باهاش واسم یکم سخت بود ممنون از سایت خوبتون واسه اینکه برام انگیزه برای یاد گرفتن ایجاد کرد
0
حسین  کشاورزی
حسین کشاورزی سه شنبه، 29 فروردین 1396
ممنون از مطالب خوبتون واقعا مفید بود
0
باسط محمدی
باسط محمدی شنبه، 26 فروردین 1396
خیلی خب بریم سراغ لذت بردن از نقاشی. ممنون
0
صفیه رضایی
صفیه رضایی جمعه، 25 فروردین 1396
ممنون که این وبسایت رو بهمون معرفی کردین
0
Adel Deilami
Adel Deilami پنج شنبه، 24 فروردین 1396
چه جالب! باید تستش کنم
0
Pakman photo
Pakman پنج شنبه، 24 فروردین 1396
حقیقتا" خدا نگهدارتان باشد که چنین افراد پاک و بزرگ نیت ای هستید واقعا" سایتتان راه گام برداشتن به سمت انسانیت و بهتر بودن است
0
یونس محمدی شیوه کش
یونس محمدی شیوه کش پنج شنبه، 24 فروردین 1396
لازم به ذکر هست که این سایت برای کاربران ایرانی تحریم شده و باید با ف.ی.ل.ت.ر وارد بشن
-1
اکبر فاریابی
اکبر فاریابی چهارشنبه، 23 فروردین 1396
جالب بود و واسه حدس زن شکل مد نظر ما هوش مصنوعی واقعا قوی داره و خیلی خوب متوجه می شه که قصد رسم چه شکلی را داریم. فقط متاسفانه با ای پی من باز نشد ولی با تحریم شکن باز شد.